Bezriska griezieni: Jaunākā tendence Latvijas tiešsaistes kazino! Kā un kur atrast labākos piedāvājumus Latvijā?

Baltijas Ziemassvētku vecīšu salidojuma vadītāji Sandijs Krastiņš un Ainārs Ašaks ielūdz

Budžets Video tiešraide no Saeimas. Daudzi deputāti nenostājas tautas pusē

Mācītāja aicinājums latviešu tautai: neiepirkties MAXIMA veikalos

Mācītāja aicinājums latviešu tautai: neiepirkties MAXIMA veikalos

Esam saņēmuši aicinājumu boikotēt MAXIMA veikalus arī no garīgās pasaules ļaudīm.

29.11.2013 03:38

Komentāri [265]

Lapa:  1  2  3  4  5  6 Uz rakstu ››
Maro 29.11.2013 07:31
stulbums no ticīga cilvēka mutes
ggg >> Maro 29.11.2013 07:54
Un vēl ar kļūdām.
tantuks >> Maro 29.11.2013 08:20
es Jums piekrītu.Maximās ir arī Latvijas preces,boikotēsim tās ari?
Ar skatu no malas >> tantuks 29.11.2013 08:59
ir jau arī citi veikali, nebūs Maxima, tajos pieaugs pieprasījums un Latvijas preces nekur nezudīs...
tantuks >> Ar skatu no malas 29.11.2013 09:05
esat lielpilsētas iedzīvotājs.ko darīt lauku novados?veikalu nav uz katra stūra.un sabiedriska transporta arī nav,iet 10tiem km meklēt veikalu.....
sieviete >> tantuks 29.11.2013 09:38
pieteiksim bada streiku,needisim,cietisim badu,jo mes tacu nevaram iet maksima.murgs kaut kads.un vel sadi vardi no macitaja mutes,kauns tai ticibai!
Aivars >> tantuks 29.11.2013 09:49
Novados jau Maximas nav-viņiem interesē tikai lielie novadu centri,kur tīkstoši iepērkas.Novados cilvēkus uztur pie dzīvības vietējie-Elvi,mini Topi,Lats un autoveikali.Man 40 km rasiusā nav neviena Maxima-tuvākās ir Limbažos un Valmierā,kur ir arī visi pārējie tirgotāji-tā ka tantuk netēlo te novadnieku!!!
es >> Maro 29.11.2013 09:51
Es neboikotēšu,jo ne jau Maksima uzcēla nekvalitatīvu objektu.Ja jūs varat teikt,ka naudas kāres dēļ viņi nenoreaģēja uz signalizāciju,ir absurds,jo viņiem arī ar savām dzīvībām bija jāriskē.Sanāk,ka naudas dēļ veikals ar visiem darbiniekiem ar mieru iet bojā.STULBUMS!
Aivaram >> Aivars 29.11.2013 10:00
Tad Jūsuprāt Lielvārdes novads ir pie lielajiem novadiem? Lielvārdē ir MAXIMA
zzzzz >> es 29.11.2013 10:03
Nu bet vinji tachu ir stulbi :D vai tad to intervijāss nepamaniijāt??????
nu >> tantuks 29.11.2013 10:09
Tavos laukos jau nu maxsimas gan nav!!! Tātad pērcies vien TOP, MEGO vai ELVI!!!
Aivars >> Aivaram 29.11.2013 10:14
Lielvārdē esmu bijis pirms gadiem 5 pēdējoreiz caurbraucot-tad tam nepievērsu uzmanību,bet ļoti ceru,ka Lielvārdē ir arī citi tirgotāji....
iiiii >> sieviete 29.11.2013 10:20
Nu, jā!!! Maxima ir vienīgais veikals..Tad tik pieliec vēderu un guli kājām gaisā! Var redzēt, ka cilvēkam ir pilnīgi vienaldzīgas citu ciešanas; galvenais, ka vēders piestūķēts ar Maximas labumiem
nu >> es 29.11.2013 10:48
Tiesi ta.esmu stradajusi pa kasieri maxima.un zinat taa ir ka vijoem vienalga pa kasieri. Nevar normali uz wc iet.pusdienaas.un ja nedarisi pec vinju noradijumiem tad giks atvilkts no tavas kapeiku algas.tici man bez maxima tiiklavaram Iizdzivot.pilns ar citiem veikaliem
smaidīgā >> Aivars 29.11.2013 11:28
Pareiz. Ejam visi uz DĀRGAIEM ELVI, TOP veikaliem. Jo mēs taču visi esam "BAGĀTI" varam atļauties maksāt par vienu un to pašu preci dubultā.
Cilvēki.. domājat ar galvu nevis ar otru vietu.
Inga >> es 29.11.2013 14:51
Tacu paskatoties adiitaaju intervijas radaas sajuuta, ka naudu nedriikst zaudeet taadeelj ka iesleedzaas signalizaacija. a paardeveejiem drosi vien tika piedraudeets ar soda sankcijaam ja pametiis kases. esmu par.ir tachu topi, elvi, lats galu galaa super netto
Estere >> sieviete 30.11.2013 12:02
ak, nabadziņi, Maximas nebūs un šie visi badā taisās sprāgt!!! Ak, vai, nekur citur Latvijas preces nepārdod, un vispār, izņemot to debīlo Maximu nekur neko nav iespējams iegādāties! Stulbeņi, goda vārds!!!!! truluma iemiesojums!
Un tās sapuvušās ķēdes attieksme pret bojā gājušajiem jums neko neizsaka??? ja jūsu tuvinieki gulētu zem tām drupām, tad gan jūs savādāk čivinātu! Stulbeņu bars, ejiet un indējaties tajā maximā, rijas vecos salātus un mazgātu gaļu, uz priekšu, lai tādi tirliņu kļūst mazāk.
Ingrīda 29.11.2013 07:32
Pilnīgi piekrītu mācītājam!
tantuks >> Ingrīda 29.11.2013 08:07
un boikotēsim Latvijā ražoto preci un cilvēkus ar plāniem maciņiem?????
tantuks >> Ingrīda 29.11.2013 08:24
un Jūs boikotēsiet arī Latvijas preces ,kuras tirgo Maximā?Jūs nodrošināsiet ar darba vietām cilvēkus? Domājiet ar galvu!!!!!
Ar skatu no malas >> tantuks 29.11.2013 09:00
ir jau arī citi veikali, nebūs Maxima, tajos pieaugs pieprasījums un Latvijas preces nekur nezudīs...
Ar skatu no malas >> Ar skatu no malas 29.11.2013 09:01
un ja veikalos pieaugs pieprasījums, pieaugs arī vajadzīgo darbinieku skaits...
Latvijas Piens >> tantuks 29.11.2013 09:02
Par tām Latvijas precēm Maxima samaksā ražotājam "kapeikas"
Niks >> tantuks 29.11.2013 09:09
tantuk, piesakies jau darba biržā! Stipri šaubos vai kāds Latvijā ņems darbā bijušos Maximas darbiniekus! Bez tam es nesaprotu no kurienes rodas tie mīti par lētajām cenām? nezinu par Maximu (un arī nekad vairs neuzzināšu) bet Rimi, Prizmā vistas fileja(svaiga) 3.50+, man pie mājas specializētajā veikalā 2.99, Rimi, Prizma biezpiens 250gr, 0.70 ls, pie mājas Mego 300gr 0.70 ls! Vienīgais ko pērku lielveikalos ir Piena spēks, jo mazie īpaši tos netirgo
tantuks >> Latvijas Piens 29.11.2013 09:09
zinu.arī es kādreiz ražoju .nemaksāja arī Latvijas pārstrādes uzņēmumi ,bija laiks ,kad par piena litru samaksāja 0,06 sant. nekas daudz nav mainījies
tantuks >> Niks 29.11.2013 09:14
man nevajag darba biržu.es esmu laukos un strādāju.diemžēl tuvākais veikals ir Maxima( 7 km.) nav Rimi, Prizma un citi.
kādreizējā zemniece >> Latvijas Piens 29.11.2013 09:15
Nevis Maxima ir tā,kas maksā kapeikas,bet mūsu pašu bāleliņi - uzpircēji un ražotāji
tantuks >> kādreizējā zemniece 29.11.2013 09:22
bet par ko tad runājam. iznāk ,ka tikai Maxima visur vainīga.brūk ēkas, nav darba,dārga medicīna un viss pārējais ,kas notiek vai nenotiek Latvijā.ko tad īsti boikotēsim?
Niks >> tantuks 29.11.2013 09:39
ja jums tur Maximā visi tādi stulbeņi kā tu tad nav brīnums ka neviens neko neevakuēja
Aivars >> tantuks 29.11.2013 09:54
Tu taču esi Maximas uzpirkts KANGARS!Vai poļu āboli būtu jātirgo šajā ābolu pārpildītajā sezonā?Vai Maximā vispār 90% preču nav ievests no citurienes?
AU >> Ar skatu no malas 29.11.2013 10:01
Un pieaugs cenas
jezups >> Niks 29.11.2013 10:19
tu esi nožēlojams
jezups >> Aivars 29.11.2013 10:27
Bet tie āboli ir lētāki nekā vietejie
Aivars >> jezups 29.11.2013 10:34
...Domā ,kā vēlies-vietējos Tu mazpilsētās un laukos varēji par velti lasīt un vēl paldies pat nodaža laba saēmis būtu....
........ >> Niks 29.11.2013 21:21
tas milit ir bizness,rimi vispar ir dargs veikals,es piem taja eju kad ir mamutu vai tudis pip dienas,jo parasta diena tur nau ko darit,piedodat man ja karbonade maksa 4,50ls kg,bet citur es noperku pa 2,99-3,50 ls
jlldkgmc 29.11.2013 07:33
Pilnigi pareizi
PAREIZI 29.11.2013 07:36
es zinu kad loti loti daudz cilveki neiet un neies stavlaukums pie mums bija tads kad soli nevar paspert tagad kadas 4-5 masinas pat citreiz 2 mani tas priece
Aigars 29.11.2013 07:36
Es nevaru palikt vienaldzīgs.
...vienkārši nedrīkstu,man nav tiesību palikt vienaldzīgam!
Valda 29.11.2013 07:38
ļoti pareizi!
Jolanta 29.11.2013 07:38
Ko darīt tām pārdevējām,kuras strādā Maximā?Palikt bez algas,varbūt visām pēkšņi būs atalgots darbs baznīcās?Kā viņām uzturēt savas ģimenes,ja zaudēs darbu?Vai tie kas aicina neiepirkties Maximā arī par to ir padomājuši?Vai arī viņiem ir tik daudz līdzekļu,ka gatavi uzturēt vienkāršos Maxima strādniekus"?
Andzinch >> Jolanta 29.11.2013 07:42
Citos veikalos nepartraukti vajag darbiniekus. diezvai maxima maksa vairak
Jolanta >> Andzinch 29.11.2013 07:49
Nez vai visi veikali tik daudz cilvēkiem var nodrošināt darbu.Vairāk jākontrolē būvdarbi.Kas tā par ēku kurai garantija ir tikai!!!2gadi!Absurds!
penžuks >> Jolanta 29.11.2013 08:43
Mācītāja kungs,ko darīt nabaga penžukam kam pensija nedaudz pāri 100 latiem.Komunālie+zāles,BET ĒST ARĪ GRIBĀS.Jāiet vien būs uz Maksimu nocenoto maizīti un citus produktus pirkt
Ar skatu no malas >> penžuks 29.11.2013 09:04
arī citos veikalos var iegādāties nocenotu preci...
Nonex >> Jolanta 29.11.2013 09:13
Viniem tacu ir vienalga par tiem kas tur strada
tantuks >> Ar skatu no malas 29.11.2013 09:18
ja ir tie citi veikali.Nav visi rīdzinieki,domājiet,ko rakstiet
maximas darbiniece >> Andzinch 29.11.2013 09:50
mums maksaa minimaalo algu bet lai to nopelniitu liek stradad virstundas un liek vel samaksāt par sabojatajiem produktiem attieksme kaa pret suņiem es aizeju no tas stulbas firmas un ja kas pirceji maxima jus cakaree pardodot vecus produktus un nav tur nekaa leeta , ja kas leets tad noteikti nav kvalitaates :(
..... >> Andzinch 29.11.2013 09:55
riga varbut,bet citur latvija?padomajiet tacu ko runajat...Riga lielveikalu vairak ka vajag,bet ko darit mazpilsetun iedzivotajiem kuriem maxima varbut ir vienigais veikals uz ko aiziet??????????pati dzivoju mazpilseta un tuvakais veikals ir tiesi maxima kur pardevejas nemainas katru dienu,dzivoju jau divi gadi,bet kolektivs ir un paliek tas pats,tapec milie cilveki domajat ar galvu ko jus te runajat....paies laiks un jus visi ka viens tapat taja maxima iesat,pieminat manus vardus
........ >> maximas darbiniece 29.11.2013 10:03
visos veikalos ir ta,ne vienmer tas letais ir tas labakais....man ir mazins bernins un pamperus un putras es perku tikai maksima jo tur ir viss letak,ja rimi tada putra ko es perku maksa 2,29,tad maksima tada pati maksa 1,99ls un pamperi tapat,ja rimi maksa 13-15ls,tad maksima es noperku tadus pasus iepakojumus par 8-10ls,kapec man parmaksat,jo saliekot visu kopa,man sanak vel divas putras vai pamperi
penžuks >> Ar skatu no malas 29.11.2013 10:07
Nu un ka citos arī var iegādāties nocenoto preci!.....
duja >> ..... 29.11.2013 10:08
nu aiztaisiis tev to maximu buus cits veikals un alga labaaka
Aivars >> tantuks 29.11.2013 10:08
Tu te uzpirktais KANGAR pats(i)domā,ko raksti.Visas maximas ir tieši tikai lilajos reģionālajos centros un galvaspilsētā-atbildi,kurā Latvijas mazpilsētā ar vismaz 3000-5000 iedzīvotājiem esi Maximu redzējis(jusi)???Jūda Tu esi!!!
ttttt >> ........ 29.11.2013 10:14
un tad brinamies kad jums krit uz galvas ? uz visu taupam un riskejam
nu jau gan >> Aivars 29.11.2013 10:46
Aivar,nosauciet novadu centrus,kuri ir agrākie rajonu centri,kuros nav Maximas!
x >> Jolanta 29.11.2013 10:48
Un tā par visu! Ja cilvēks dzīvē grib ko mainīt, tad jāsaprot, ka bez zināmām problēmām to izdarīt nevarēs. Bet, ja gribam tādā pašā garā turpināt vai gaidīt dīvānā, ka citi to izdarīs... gļēvi. Un tā ir mūsu nācijas problēma. Aizslēpties aiz fundamentāla viedokļa, ka darbinieki cietīs finansiāli, BET vai ilgtermiņā par viņiem vadībai ņirgājoties cilvēki necieš vēl vairāk un bez perspektīvām uz normālu nākotni jebkad. Šajā viedoklī, Jolanta, spilgti iezīmējas nācijas apspiestības un verdziskuma pazīmes.
Aivars >> nu jau gan 29.11.2013 10:52
Dzīvoju Alojā-nav,blakus Staicele-nav.Un ja arī kādā citā līdzīga lieluma mazpilsētā ir,tad tikai uz savas izplešanās rēķina un vietējo izstumšanas...
aaa >> ........ 29.11.2013 11:15
pilnīgi piekrītu.
nu jau gan >> Aivars 29.11.2013 11:19
Ne Aloja,ne Staicele nav agrākie rajonu centri.Limbažos ,droši vien,ir Maxima.Ja vietējās preces,kurām it kā vajadzētu būt lētākām,jo nav dārgās ceļa izmaksas,nebūtu dārgākas,neviens nekādus vietējos nekur neizstumtu.Varbūt būtu laiks paskatīties patiesībai acīs - vai tikai latviešu alkatība nav vēl lielāka par to alkatību,uz kuriem tagad met tos akmeņus.
Neizpratnē! >> Ar skatu no malas 29.11.2013 11:33
Jā! Top, Elvi u.c. dārgajos veikalos.
Jūs taču saprotat, ka šie veikali liek dubultā cenas.
.... >> duja 29.11.2013 21:17
pec eiroieviesanas gribu redzet kadas bus algas un kadas bus cenas veikalos....veikalus klapes ciet tapec ka cilveki nepirksies jo naudas nebus....jau tagad visam palenam cel cenu,pati stradaju kadreiz veikala,tikai ne lielveikala,un zinu ka tas viss notiek,prece atnak,rekinam cenu un tikai nopalojam uz augsu,jo redz prieksniekiem ta ir pelna,mes sanem to ko sanemam....cenas visam cel,bet algas,pensijas un bernu pabalsti paliek nemainigas.tas pats duriks DOMBROVSKIS visu sito ievarija,pats tagad apravas un atkapas,vinam jau iekrajumu pietiek,bet ko darit mums baltajiem cilvekiem,kas vaig sviedros no rita lidz vakaram strada lai nopelnitu tos grasus ko mums atmet,bet vini tik cel nodoklus un mes tik viniem algas pelnam lielakas neka pasi nopelnam....no latvijas vairs nekas nepaliks pari...tagad jau cilveki del 2ls bus gatavi nogalinat...pieminat manus vardu....pec jaungada bus dimba milisi
.... >> ttttt 29.11.2013 21:24
pec jauna gada paskatisimies ka taupisi,jo nebus ko taupit,ja bus janomaksa gaze kas bus 4x darga utt,tad no jusu suri gruti pelnitas kapeicinas nebus ko taupit,un atkal bus statu samazinasana visur,jo nebus par ko algas maksat
Lola >> maximas darbiniece 30.11.2013 12:08
Tieši tā, ja viņus boikotēs, tas neliks viņiem aiziet, tomēr savu attieksmi pret darbiniekiem, pircējiem gan liks pārdomāt. Un ja arī šamie aizietu, viņu vietā momentā ienāktu citi uzņēmumi - tas pats Aldi, Tesco.... nekur pasaulē, izņemot puvušo postpadomiju, maxima ar saviem puvušiem produktiem nespēja ierdzīvoties, tikai bijušās, nabadzīgās postPSRS mazās valstiņas
Aija >> ........ 30.11.2013 12:12
Tu esi slinka, dumja māte. ja rūpētos par savu bērnu, tad putras viņam vārītu pati, nevis grūstu saķīmiķotos pusfabrikātus!!! Pēc tam vaimanā, ka sīkie alerģiski, slimīgi un vēl sazin kādi!!! Paši viņus indējat! Bērns jābaro ar krūti līdz pat brīdim, kad tas pilnībā pāriet uz parasto pārtiku!!! Man nekad nav bijis vajadzības tās ķīmijas pirkt, visussavus bērnus esmu barojusi pati līdz 2 gadu vecumam, nevienam no 5 nav alerģijas, mācību gada laikā neviena stunda nav kavēta slimības dēļ, jo ar mātes pienu bērniem ir nostiprināta imunitāte!!!
slimo tie, kuru slinkās mātes visu pusgatavu pērk
edna 29.11.2013 07:40
Lasot šādus rakstus pilnīgi liekas, ka to autori novēl katram nonākt tādās drupās. Nožēlojami. Ne jau īpašnieks ir atbildīgs par celtniecības darbu. Kad tu nopērc mašīnu, tu taču paļaujies,ka tā turēsies uz ceļa. Ja nopērc māju, tad negaidi, kad tā kritīs uz galvas. Maximas vadības attieksme jau ir cits stāsts. Un tam nav sakara ar to, ka veikals sagāzās. Lai kāda arī ir maxima, tai celtnei nebija jāgāžas. Un tur varēja būt jebkurš lielveikals, tur varēja būt jebkas.
Tā vien liekas, ka sabiedrībai tagad daži ielikteņi masē smadzenes un kūda pret maximu, lai novērstu skatienu no "sētas ieejas" visā šajā notikumā. Lai aizmirstam un nepamanām galvenos vainīgos. Un tā man liekas jau no pirmās reizes, kad izdzirdēju vārdu Boikots.
ednai >> edna 29.11.2013 07:53
vai celtnieki atbidīgi arī par to, ka Maxima neveica cilvēku evakuāciju? Ja tu piemini piemēru ar mašīnu, tad padomā vēlreiz - ja auto noķīlē ritenis un tā iebrauc grāvī bet iet bojā aizmugurē esošie bērni, kurus vecāki nebija ielikuši bērnu drošības sēdeklī - tad taču ir vainīgi tie, kas bērnu nepiesprādzēja. Tieši tā arī Maxima i rvainīga par darbinieku neevakuāciju.
matracis >> edna 29.11.2013 07:53
tiesi tā
matracis >> edna 29.11.2013 07:55
tiesi tā-es gribeju teikt,ka piekritu ednai
rita >> edna 29.11.2013 07:58
Pilnīgi piekrītu! Tas tāpat kā atrada pirmo vainīgo, ko atstādināt no amata Šicu, kaut kāds izsmiekls. Bet īstie vainīgie paliks nesodīti. Tāpat kāds lika aiziet Dombrovskim, ne jau viņš no savas gribas, kādam tas viss ir izdevīgi. Galvenie paliks nesodīti, lai cik skumīgi tas nebūtu.
Protams, ka ir neizsakāmi žēl, visus, kas šai nelaimē cietuši un zaudējuši savus tuviniekus. Noziedoju naudiņu, tas ir vienīgais kā varēju palīdzēt. Bet uzskatu , ka ar Maximas boikotēšanu, mēs nekādā mērā šīm ģimenēm nepalīdzēsim.
dr >> ednai 29.11.2013 09:50
Nevajag murkšķēt par sekām, bet runāt par cēloņiem.
dr >> ednai 29.11.2013 09:51
tas tam 7:53
Ieva >> rita 29.11.2013 10:51
Ģimenēm, protams, mēs tādā veidā nepalīdzēsim, bet īpašnieki lai pārdomā savu attieksmi. Par to lētumu- nezinu, pēdējā laikā cenas tādas pašas kā citur, daudz kas vēl dārgāks.
lilija >> edna 30.11.2013 11:21
Tā kā es arī līdz šim neesmu iepirkusies MAXIMA veikalos, tad šim aicinājums uz mani neattiecas. Taču to attieksmi, kādu izdzirdējām no MAXIMA vadītāju puses pēc traģēdijas, nekādā ziņa nevar pieņemt. Tādu cinismu! Jā, varēja būt šajā vietā jebkurš cits veikals, taču mēs nezinām, kā tas būtu rīkojies analogā situācijā. Man šķiet, ka tomēr adekvātāk. Jo pēc preses konferencēm un vadītāju runām šķiet, ka viņu galvās ne darbinieki, ne apmeklētāji nav nekā vērti, vērta ir tikai vienīgā vērtība - nauda. Tieši šī attieksmes dēļ pircējiem būtu vērts aizdomāties, kur iepirkties. Un daudzi aizbildinās, ka mazpilsētās nav citur, kur iepirkties. Kādas muļķības!
U<U< 29.11.2013 07:42
Cilveki ieklausieties macitaja pareizaja uzruna.
Iztiksim bez lietuviesu veikaliem,pirksim savos.
Un atceraties,katreiz kad iesiet vel Maxima veikala,uz jums skatisies boja gajuso acis.
Kurzemnieks >> U<U< 29.11.2013 08:01
Diemžēl cenas ļoti atšķiras star[ mūsu pašu veikaliem, kas mazpilsētās nemaz nav pieejami ja nu vienīgi tirgus. Ja pelni minimālo algu, tad nākas iepirkties tajā veikalā, kur lētākas cenas, jo vienkārši ir jāmāk izdzīvot ar to, kas tev ir.
jaa >> U<U< 29.11.2013 09:54
Kapēc mums jāatbalsta veikalu tīkls kurš mūsu cilvēkus paverdzina nemaksājot pieklājīgas algas un nenodrošinot darbinieku un pircēju drošību ?
inaara >> jaa 29.11.2013 10:24
Piekritu
martinjuks 29.11.2013 07:45
savu veikalu mums vairs nav...diemžēl...
Niks >> martinjuks 29.11.2013 09:43
Mego, Elvi.....
sabine >> Niks 29.11.2013 09:54
TOPS
Aivars >> martinjuks 29.11.2013 10:22
Ir visi Elvi,Topi,Lati,....un būs arvien vairāk,ja Maximas pūķim daudzgalvainajam Lāčplēsis vai Kurbads galvas apcirtīs!!!!
rita >> Niks 29.11.2013 10:30
Mego, Elvi, Tops Nu pasakiet kas tur labāks? Un Mego mūsu pilsētā varen bieži skan ugunsgrēka signalizācija un ne reizi līdz šim nav evakuēti cilvēki. Vēlāk paskaidro, ka konditorejā dūmi bijuši. Tā viltus signalizācijas skan bieži, tāpēc cilvēki līdz šim uz tām nereaģēja. Tāpēc jau nav vainīga maxima.
Niks >> rita 29.11.2013 10:50
Labāks ir tas ka tur ir Latvijas produkti kuri maksā tikpat cik Rimi, Prizmā ar atlaidēm
matracis 29.11.2013 07:49
sādā veidā boikotējot veikalus jūs atkal nodarisiet pāri mazākajam,bez darba paliks tūkstosiem pārdevēju,ne jau lielie bosi.un sādi saukli neiet uz maximu,kārtējo reizi pierāda cilvēku šauro domāšanu,ka atkal cenšaties cinities ar sekām nevis cēloniem,par neevakuēsanu atbildigais konkrētā veikala menedžeris jau ir samaksājis ar savām asinim.un kapec visi tikai maximu grib padarit par vainigo,ja cēlonis un sākums meklejams mantrausigo būmfirmu,inzenieru un pārejo so ierednu virzienā.tad jau ari mājas pametisim,jo redz celtnieki vainigi,jāboikotā ar vini,iesim dzivot uz ielas ,needisim,klūsim par bomziem.un kur paliek vissenākā patiesiba,ka cilveks nav soģis un dievs,ne mums izlemt lietu kārtibu,,ka neviens nevar mest pirmo akmeni,jo pasi nav bez grēka?
Jolanta >> matracis 29.11.2013 07:55
Pilnīgi piekrītu.Ne jau prieka pēc cilvēki iet iepirkties lētākos veikalos,bet gan maciņa biezuma dēļ.Visiem nav alga mērojama tūkstošos.Bēdīgi.
roze >> Jolanta 29.11.2013 08:04
Man arī palasot šos komentus sāk likties, ka šeit un tā var rakstīt tie, kam lielas algas. Bet diemžēl lielākā daļa pelna minimālo algu un jā, es arī iepērkos maximā, jo tur ir lētāk.
Ar skatu no malas >> roze 29.11.2013 09:07
kas tad Maxima ir letāk?
...tikai nocenotās preces:)
laura >> Ar skatu no malas 29.11.2013 10:16
Nu nav gan tikai nocenotās preces.Bērnam putra, autiņbiksītes,u.t.t
roze 29.11.2013 07:52
Mani aizskāra teikums...tik tāli ir degradējusies Latvijas iedzīvotāja sirdsapziņa. Ka tik lētāk, nav svarīgi par kādu cenu! - Bet ko darīt, ja alga ir 190 ls mēnesī un manā pilsētā Maxima ir vienīgais veikals, kurā varu atļauties iepirkties? Un ar ko atšķiras citi lielveikali, Rimi, Iki? Tikai ar lielākām cenām, bet viņi tāpat izvergo savus darbiniekus par minimālo algu.
Aivars >> roze 29.11.2013 10:29
...mana pirmstermiņa pensija ir 62 lati,jo darbu mazpilsētā šajā vecumā neatrast-jaunāki daudz bez darba,bet es par boikotu-atvērs vairāk mazos latviešu veikalus un varbūt pat bezdarbs taisni mazināsies....
rita 29.11.2013 07:56
tikpat necilvecigi ir praktiski visas darba vietas latvija ,lai cik tas ir bedigi.
anna 29.11.2013 08:00
un ka bus ar tam gimenem,kuru vecaku vienigais pelnas avots ir darbs Maxima??????
Kristiiniic 29.11.2013 08:00
"Tik tālu ir degradējusies Latvijas iedzīvotāju sirdsapziņa. Ka tik lētāk, nav svarīgi par kādu cenu…" Un tagad padomāsim, vai mums Latvijā visiem ir tādas algas, lai visi varētu iepirkties "Rimi", "stockman" utt?! Padomāsim par cilvēkiem,kuri līdz šim ir savu eksistenci nodrošinājusi ar ne tik kvalitatīvākajiem, bet tomēr lētākajiem "Optima līnija" un "Favorit" produktiem... Un vēl par tiem, kuriem māju tuvumā nav cits veikals kā tikai Maxima.. Nejau pensionārs pa savu pensiju un cienījamo vecumu skries pāri visai pilsētai,lai tik sasniegtu citu veikalu, kurā cenas ir gandrīz dubultotas... Kad visiem Latvijā būs pietiekami lielas algas, tad arī tādus tekstus varēs izspļaut... Ja autors pats to var atļauties nenozīmē, ka studenti,pensionāri,daudzbērnu ģimenes u.c. cilvēki,kuru ienākumi ir minimāli, spēj tā dzīvot..
Santa >> Kristiiniic 29.11.2013 08:34
Piekrītu... Turklāt, Rimi, stockman, iki utt. ir ne tikai dārgāki lielveikali ar maximu bet arī vadības attieksme pret darbiniekiem ir ir identiska - kasieres nevis strādā bet vergo par grašiem...
Un ne vienmēr Optima līnijai vai Favorit ir sliktāka kvalitāte.. Ir preces kur kvalitātes un garšas ziņā ir līdzvērtīga krietni dārgākām lielo uzņēmumu precēm
bu-bu >> Kristiiniic 29.11.2013 09:15
Un vispaar Maxima nav no letakajiem veikaliem!!!Visas akcijas viņu ir tikai acu aizmālēšana !!!Pievilina tas,ka veikals ir liels un viss ir uz vietas .
kalvis 29.11.2013 08:03
Viegli aicināt uz boikotu cilvēkam vai pat kopienai, kura iedzīvojas uz naivo prātu ziedotās naudas.
komentārs 29.11.2013 08:04
gribētu zināt vai visi citi lielveikali ir droši un kuri ir tie drošie un kur nav akcijas un kura darba vieta Latvijā ir tik labi apmaksāta un viss notiek perfekti ,pēc kaujas gudri ir visi
Eva. 29.11.2013 08:05
Labi runat,kad neesat zaudejusi nevienu tuvinieku saja tragedija.
Jolanta >> Eva. 29.11.2013 08:14
No sirds jūtu līdzi tiem kas vistiešāk saskārās ar šo traģēdiju. Taču neiepirkšanās Maximās ir ļoti muļķigs,gļēvs un nepareizs uzsaukums.
tantuks >> Eva. 29.11.2013 08:15
man šķiet,ka stulbos komentārus neraksta cilvēki ,kuri ir zaudējuši tuviniekus.
matracis >> tantuks 29.11.2013 08:27
vadibai no tāda boikota ne silts ne auksts,ne vini cietis,bet mūsu pasu radi un draugi.kamdēļ vairot sāpes,no tā mirusos neatgriezt.ja jau esat nikni pret vadibu,tad jāizdomā citi protesta veidi kā boikots,no kā cietis vienkāršā tauta
... >> matracis 29.11.2013 09:50
kada jega boikotet valdibu,tapat mes melnie mazie cilvecini neko nevaram panakt.valdiba tapat bus gudraka.ja nu vienigi varetu uzspridzinat to budu ar visiem tiem cukam kas sez augstajos kreslos.riebjas jau klausities.kur vini mus ir nemusi vera-ieviesa eiro,nepajautaja pat tautas viedokli...
pacel nodoklos,bet algas un pensijas paliek nemainigas....bernu naudas vispar smiekligas,8ls menesi,kur vel trakak.un tikai doma vel un vel kur tik pielikt un kur tik atvilkt.un sudzas ka tik daudz tautiesu aizbrauc prom.kapec man te palikt,kas man te latvija,un kada vairs latvija,viss ir pardots daniem,zviedriem,norvegiem,veikalu plaukti pilni ar lietuviesu,igaunu precem,pat pienu ved no leisiem,varetu padomat ka mums latvija nav pasu gotinu.kur tik skaties MADE IN CHINA.nesmu patriote un nebusu.man pasai divi berni kas jaizskolo,japgerbj,japabaro ar 8ls pat bernam partiku nedelai nevar nopirkt kur vel talak domat.bet valdibas viri piebazusi pilnas kabatas ar musu suri gruti pelnito kapeicinu.ka ir teiciens-JA VALSTS VIRS BRAUC AR LEXUS,NEVAJAG UZ REIZ DOMAT KA VINS IR BAGATS,VARBUT VINS VISU NEDELU NAUDU KRAJA.
es >> ... 29.11.2013 10:58
Par kādu patriotismu var būt runa,ja zemniekiem,lai kaut ko saņemtu,savu Latvijā izslaukto pienu ir izdevīgāk pārdot leišiem un igauņiem,kuri vairāk maksā.Un tad,jau pārstrādāts,šis piens atgriežas Latvijā lētāks kā mūsu vietējais.
es 29.11.2013 08:06
vajag naidot latviesu tautu ta jav ir ka mezoni viens pret otru.
Amara 29.11.2013 08:10
Latvijā maz iestāžu, kur cilvēki saņem normālas algas - visur tādi paši graši, kas knapi nosedz (ja nosedz) iztikas minimumu...

Komentāri [265]

Lapa:  1  2  3  4  5  6 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Mūžībā aizsaukts izcilais Dailes teātra aktieris Gunārs Placēns. Par viņa mūža lomu kļuva kareivis Jozefs Šveiks

autors:Krista
komentars: Gaišu lidojumu Leģendai