Elizabete 2023. Made in Latvia

Slavenību pasaku lasījumi un Atrakciju kvartāls! Bērnu pasaule 2024

Mersedess kā Porziņģim! Apskatiet šovā AUTOEXOTICA 2024. Iespaidīgas Baltijas mēroga pirmizrādes izstādē Auto 2024 Ķīpsalā

Veidemane: Par ko latvietis ienīst latvieti (šoreiz Busuli)

Veidemane: Par ko latvietis ienīst latvieti (šoreiz Busuli)

Kauns par nodevēju, labi, ka viņš dabūja pa ļockām, lien bez ziepēm, pelnīti neiekļuva finālā, nožēlojams jampampiņš, kratās kā aptracis, krievu pielīdējs, no sirds priecājos, ka viņš izgāzās kā veca sēta, mēs ar draudzenēm no priekiem pat šampi iedzērām – tādi un līdzīgi komentāri ir ikvienā interneta portālā, kas publicējis ziņu par Intara Busuļa uzstāšanos Eirovīzijas pusfinālā.

17.05.2009 15:49

Komentāri [182]

Lapa:  1  2  3  4 Uz rakstu ››
heh 18.05.2009 09:14
Veidemane?!
Atradusies - Nevainīgā :@
caca >> heh 18.05.2009 10:11
a kāds te sakars ar nevainību?
Inga 18.05.2009 09:35
Piekriitu par 100%. Un veel veeleejos piebilst, ka latvieshu tauta neizzudiis nekaada homoseksuaalisma deelj, bet gan sava ljaunuma deelj. Kaa var ar taadu naidu attiekties pret otru cilveeku!? Tas pats krievs, kuru visi tik ljoti niistam, otram krievam nelaimee pasniegs roku, bet latvietis latvietim!? Latvietis iemiis veel dziljaak bedree un uzgaaziis suudus pa virsu!
Hiacinteburka >> Inga 18.05.2009 19:33
Pilnīgi piekrītu. Latvietim, vienmēr, ir skaudis ja citam ir labāka zeme, alga, māja. Ja otram ir vairāk paveicies nekā pašam.
Deina 18.05.2009 09:51
Ak šausmas, Autore!!??
Kāds naids?
Cik dumjam ir jābūt, lai nesaprastu, par ko tauta ir "uzvilkusies?!?!
1) Busulis KRĀPĀS! Tas pirmkārt. Un tas bija pretīgi. Ja reiz cilvēkiem patika Sastrēgums latviski un viņi tērēja naudu, balsoja, lai šī dziesma uzvarētu, tad, piedodiet, Busulis uzspļāva visiem viņa un viņa dziesmas cienītājiem pilnīgi klaji. Un kāds vēl to noliegs?? Pretīgi. Atradies izredzētais.... Ja nedrīkst mainīt neko, tad nedrīkst. Un viņš nav nekāds izņēmums. Pēc šīs "korķošanās" mana cieņa pret šo dziedonīti iz zudusi pilnīgi. Jau agrāk viņa mūziku nespēju klausīties ar prieku, tagad jau nu vispār... Ja latviskā Sastrēguma versija bija kaut cik klausāma, nu kaut cik.. tad krieviskā, atvainojiet... nu pretīga.
2) Nevajag kāpt vairāk reižu uz viena grābekļa. Ja ir tāds EV formāts (a la folkpops, kā te dižā autore izsakās), tad tas ir. Un nav ko brēkt, ka izgāziens sanāca, ja formātā neiekļaujas un uzsver savu "es jau ne tāds kā tie citi". Negribi ievērot kopējo neskaņu - NELIEN!!!
3) Diemžēl, diemžēl tomēr arī pati uzstāšanas bija briesmīga. Drīzāk bailes vai sliktums varēja uznākt, skatoties uz šo "māklsinieku", nevis rasties kāda interese par dziemsu.

Lai raksta Autore neapvainojas, bet viņai šī aizstāvības runa nav sanākusi. Neviens jau nav naidīgs pret Intaru kā cilvēku. Bet gan kā pret savas valsts pārstāvi starptautiskā konkursā....
Kā saka - nevajag celt to, ko nevar nest. Diemžēl.
Daina >> Deina 18.05.2009 10:00
Vai tad nedrīkstēja mainīt neko.Drīkstēja un nekas nebija pārkāpts.Pirms izsakat spriedumus vajag uzzināt kas un kā.Es arī balsoju un priecājos par savu izvēli.
Dūda >> Deina 18.05.2009 10:22
kādas šausmas? pilnībā piekrītu autorei. naids latviešu vidū ir vnk baismīgs. mūs nenogalinās kržie, bet gan naids. tā ir.
Doma >> Deina 18.05.2009 11:33
Deinai pilnīga taisnība, piekrītu par visiem 100%.
Hiacinteburka >> Deina 18.05.2009 19:31
Palasi Eirovīzijas noteikumus.
murrajs 18.05.2009 09:56
Paldies Elita!
Šķiet, ka vairums latviešu dzīvo vajadzībā apliecināties, pakāpjoties uz otra muguras !
Skaistule 18.05.2009 09:57
Elitai.
Vispār jau Elitas pašas raksti, bieži vien, ir ļoti pretīgi, indes pilni. Ko gaidīt no tautas, kura no "Atmodas" laikiem tiek barota ar žultainiem rakstiem. Pēc stila tie ir atpazīstami. Vairs Tevi Elita nelasu, jo nepatīk Tavi riebīgie tekstiņi. Žults līst no Tavas mutes gan verbālā, gan rakstītā veidā. Pati esi veicinājusi visatļautību. Tā, lūk!
neglītene >> Skaistule 18.05.2009 10:18
ak tu nabadzīte. es arī - tāpat kā tu - lasu Elitas rakstus, bet nekur neesmu redzējusi vai jutusi kaut kādu žulti. arī šis raksts ir izcils. 100% taisnība! un kur tad verbālā veidā ir lijusi tā žults, a, skaistulīt? varbūt esi bijusi uz kādu Elitas vadītu pasākumu??? tur tā žults pludoja?
jau jūtu - te sākas otra galējība, davai, sākam apspriest autores biogrāfiju! tik tiešām - viņai ir 150% taisnība par latviešu prasmi aptaisīt savējos!
skaistule >> neglītene 18.05.2009 13:23
Es tikai izsacīju savas domas par Elitas rakstiem. Kāpēc tāds naids no Tevis? Vai VZ nav kritušies pārdošanas apjomi? Lielā mērā, pateicoties dzelteniem, nopulgojušiem rakstiem. To laikrakstu sen vairs nepērku. Arī Tava atbilde man ir ar naida piešprici. Mēģini savākties.
neglītene >> skaistule 18.05.2009 17:18
nesapratu, kāds mūsu sarunai sakars ar VZ?
Skaistule >> neglītene 18.05.2009 20:10
Sakars tāds, ka Elita neprot pozitivēt. Vienīgais, ko pozitivē - sevi un savus seksuālos sakarus. Viņai derētu ar savu spalvu vairot pozitīvismu, kau gan jāsaka, ka šim vārdam slikta skaņa.
emi 18.05.2009 10:22
Cienījamie komentētāji!
Jūs pārāk lielu nozīmi piešķirat dziesmas valodai. Lielākā Eiropas Eirovīzijas skatītāju daļa nesaprot angliski, citi nesaprot krieviski, bet dziesmas uztver un novērtē , nesaprotot tekstu. Es piemēram, nesaprotu dziesmās vārdus angliski, dažreiz pat latviešu vārdus dziesmā izrunā tik neskaidri, ka jēgu nevar izlobīt. Bet!!! Ja dziesma patīk , tad patīk, neatkarīgi no tā, vai saproti vārdus! Tas ir mans subjektīvais viedoklis.
Veiksmīgu darba nedēļu !
Zeltene 18.05.2009 10:23
Diemžēl jāpiekrīt Elitai. palasiet kaut vai šos komentārus, ne visus, bet daļu - ar kādu naidu tie rakstīti? attopieties, cilvēki!
Krista >> Deina 18.05.2009 10:38
Busulis NEKRĀPĀS, pir sākās balsojums, viņš pateica, ka dziesma eirovīzijā NEBŪS latviešu valodā.
Sise >> Krista >> Deina 18.05.2009 15:11
Pateikt jau pateica, bet tikai pavisam īsi pirms balsošanas beigām, bet nepateica jau kādā valodā būs :)
Mamzele 18.05.2009 10:44
Nākošajā gadā jāsūta VEIDEMANE
dace 18.05.2009 10:51
Man viņš patika kaut vai tāpēc ka bija pavisam SAVĀDĀKS, un viņš ir mūsējais, starp citu šai laikā biju ārpus Latvijas,un arī tur teica to pašu, tikai diemžēl ne jau visi balso.Viņs paliek atmiņā.MALACIS.
Deina - Kristai 18.05.2009 11:11
Ak pirms sākās balsojums, ko? Vai tad gadījumā nav tā, ka nedrīkst neko mainīt - kā uzstājies Lv, tā jādzied tur?
(es te nerunāju par tērpiem utt :) )
VALODA ir būtiska. Nu un, ka šis kaut ko tur nočiepstēja? Manis pēc kaut ķīniešu valodā, BET LAI ĻAUDIS BALSO PAR TO VARIANTU!

Un vispār, gan jau sprukstiņš labi zināja, ka latvieši nebalsos par Probku. Un tāpēc nemaz i "vienkāršajai tautai" nedeva klausīties krievisku variantu. Labi zināja, ko ēdīs.

Ziniet ko, būtu cilvēki uzņēmīgāki, varētu to sprukstiņu kaut iesūdzēt - par apzinātu cilvēku maldināšanu un naudas izkrāpšanu. JO CILVĒKI BALSOJA PAR LATVISKO DZIESMU!!!
Sandža >> Deina - Kristai 18.05.2009 11:29
Nolikums atļauj mainīt valodu ari.Un to darījušas vairākas valstis.Pirms pļuršķi uzzini patiesību.Un nevajag runāt cilvēku vārdā liekule.Es balsoju un esmu priecīga par to,jo dziesma un dziedājums bija kolosāli.
florida >> Deina - Kristai 18.05.2009 11:36
ai nu bļāviens, tiešām, ja nav ko teikt, tad paturi muti ciet. ZINĀJA, ka valodu viņš mainīs, tie , kas balsoja, tie toch zināja. tava vaina, ja neesi informēta. un valodai , vismaz šajā pasākumā nav nozīmes. lielākas izredzes , protams, ir angļu , bet ne viemēr tas strādā. par Intaru balsoja tāpēc, ka vinš tobrīd atradās slavas zenītā, laureāts praktiski visos mūzikas pasākumos. BALSOJA maakslinieka deel, nevis dziesmas !!!!!
ja tev tāds kauns, aizej stūri pakaunies un beidz gudri dirst par to, ko nesajēdz !
Deina >> Sandža 18.05.2009 11:37
Nu tavā vārdā laikam neviens nerunā, bet cilvēku ;)

Un cik ļautiņu, tik viedokļu!

Un parastajam klausītājam-balsotājam ir pie kājas, ka mož i var mainīt valodu pēc nolikuma. Klausītājs balso par to, par ko klausās. Sorre, šoreiz tā nebija.

Viss :)
Hiacinteburka >> Deina - Kristai 18.05.2009 19:26
Es, piemēram, zināju, ka Intars mainīs valodu NO LATVIEŠU UZ KRIEVU. Viņš to pateica pirms Superfināla. Man nav problēmu saprast krieviski, un nav arī nekāda naida pret krievu valodu. Jo vairāk valodas zin, jo augstāks IQ līmenis. Es arī esmu cilvēks un balsoju par Intaru neskatoties uz to, kādā valodā viņš dzied. Ar ko krievu valoda ir sliktāka par angļu???
Arnita >> Hiacinteburka 18.05.2009 19:30
Eirovīzjā nevienam neinteresē mazais cilvēku skaits, kas saprot krieviski. tāpēc jau dziesmas ir angliski, jo tā ir internacionāla valoda, ko daudzmaz uztver visi. un jā, es nepiefiksēju, ka viņš kkādā brīdī būtu teicis, ka mainīs valodu. to es uzzināju tikai pēc tam. man nav pretenziju pre Intaru, kā mākslinieks viņš ir tiešām talantīgs, tomēr uzskatu, ka viņu sūtīt bija tiešām liela kļūda, ka latvieši nobalsoja par mākslinieku un ka Intaram vajadzētu pieturēties pie tā, kas viņam padodas - pie džeza.
Krista>>Deina 18.05.2009 11:39
Nu Tu esi tupa vai kā? Ko tad tie cilvēki paši balsoja, ja pateica, ka dziesma nebūs Latviešu valodā? M?
cilvēks 18.05.2009 12:09
par skarbu teikts-IENĪST!
LĪMENIS TA TIEŠĀM DZIESMAI BIJA PATS ZEMĀKAIS,un valodas maiņa izskatījās tikai un vienīgi kā pakaļā līšana.
hi... >> cilvēks 18.05.2009 12:35
tikai nevajag... atsauc atmiņā čehus :DDDDD

Manuprāt LV dziesma bija pārak piesātināta un pārāk, tiešam, sarežģīta eiropiešiem, kuriem Eirovīzija ir pats jaukākais pasākums. Eirovizijas dziesmām ir jābūt tadiem pašiem kā seriāliem. Pārsvara tie jau arī tādi ir - skaisti ģīmīši, asaras, mīlestība, šovs. Dieva dēļ, tikai nekā intelektuala, nekā par ko vajadzētu padomat.
Lāča savādais skaņdarbs bija atsveidzinošs. patika arī uzvarētāji - viegli saprotami, mazliet naivi, pašsaprotami :D
beidzot arī Igauņu valoda man likās brīnišķīga :) un Lietuva ar Sašiņu, hmmm... lietuviski es šo dziesmu izjutu, angliski, nevarētu teikt, ka nepatika :)
ziepītes >> cilvēks 18.05.2009 21:02
laikam esi cilvēks -gejs, ja pakaļa Tev tuva
Ance 18.05.2009 12:16
Veidemane runā par latviešu naidu pret savējiem- tas tik tiešām, palasot komentus, ir teju vai patoloģisks. Padomāsim par sevi-ne tik dauidz par Busuli. Viņš ir tāds, kā ir, un man personīgi likās OK!
Dace >> Ance 18.05.2009 14:14
Piekrītu viedoklim
PenelopeMillere 18.05.2009 12:18
es esmu pieskaitāma parastajam tīmekkļa ekstrēmistu bariņam! Nu un? Pilnīgi un galīgi par to nekaunos, esmu divkosīga kā jebkurš, tik man pietiek dūšas to atzīt netikai klusiņām sev, bet arī citiem! Un tamdēļ par savu garīgo veselību nesūdzos! :DDD Un manu hronisko kaiti nevajag pētīt, tā vienkārši ir parastā latvieša mietpilsoniskās domāšanas sekas- no viena grāvja otrā! Kur divi latvieši, tur trīs partijas. Tas jau defoltā ir ieprogrammēts mūsu dabā!
Par rakstu nedaudz vīliens, jo kopš iepriekšējās publikācijas par Jaunā viļņa atlases konkursa dalībnieku tēlaino izķidāšanu, biju cerējusi uz ko līdzīgu, bet guvu tikai prātuļošanu, kas ļoti atmiņā atsauca,žūlts pilināšanu pēc māsas izbalsošanu no kaut kāda dziedamā pasākuma!
Mani nepārsteidza, ka Busuli izbanoja no eirovīzijas fināla, mani pārsteidza, ka viss fināls bija kaut kāds vienas šņites paraugs un mērāms ar vienu mērauklu! Bet galā ar tādu pārsvaru uzvaras laurus plūca norvēģu piedāvātā častuška!:DDD Nu nebija tur nekādas dfižās atšķirības no citiem, kas spieda tiešām uz eirodziesmas saldajos folkpopa rāmjiem!
Dūda >>  PenelopeMillere 18.05.2009 13:15
man gan liekās, ka baigi labais gabals. bet tas tā. gribēju oponēt citā sakarā. kad bija tās Divas zvaigznes, kur piedalījās viņas māsa, kāreiz tajā reizē Elita nerakstīja neko, kad Raimondu izbalsoja. jo tur bija daudz frīku, par kuriem rakstīt, tas konkurss bija izcils tajā ziņā. tā ka - nevajag pieņēmumus izpaust par 100% patiesību.
Nu nu >>  PenelopeMillere 18.05.2009 14:13
Kaut kā par tavu dromi cienītā PenelopeMillere māc drausmīgas bažas - tad esi drosmīga (-s) un raksti savu patieso vārdu.
Skaistule> neglītenei 18.05.2009 12:54
ELITAI! Nav taču tā, ka latvietis ienīst latvieti. Pārāk sakāpināts raksts. Palasi Evaņģēliju un Bībeli. Citas tautas dara to pašu. Kā žurnāliste mēģini likt uzsvaru nevis uz negatīvo, bet pozitīvo. Busuļa iekļūšana Eirovīzijā bija žūrijas kļūda. Tauta bija par citiem varoņiem. Jau no paša sākuma BIJA skaidrs, ka BUSULIS TUR NEDER!!!
Cita skaistule >> Skaistule> neglītenei 18.05.2009 14:10
Nu pēc ši komentāra var redzēt, ka Bībeli ar izpratni jau nelasi. Žēl, ka nespējam uztvert kritiku, jo izskatās ka esi viena no tām, kam adresēts raksts, Ar kādiem sasniegumiem vari lepoties tu? Sāk ar sevi
Francija >> Skaistule> neglītenei 18.05.2009 20:57
Kāsai, piemēram, melno PR franči paši netaisīja, internetā balsot pret viņu neaicināja, un arī melnrakstus nemontēja, un nepubliskoja. Vietējie Rači arī tautu nekurināja.
Un Kāsa nodziedāja ļoti labi, kā vienmēr, bet netika augstu tajā balagānā, bet vai tādēļ viņa mazāk cienījama?
Dūda 18.05.2009 13:45
jā, skumji, ka latvietis tā ienīst latvieti, tā ir patiesība. diemžēl.
PenelopeMillere 18.05.2009 14:07
to Dūda> man pilnīgi pie kājas kāds ir tavs viedoklis par Elitas Veidemanes rakstu vai manu komentāru, tomēr atļaušos oponēt-nevajag pieņēmumus izpaust par 100% patiesību. Vajag gan un kā vel vajag! Es sevi neapgrūtinu ar drukātās dzeltenās prese lasīšanu, taču tieši simts procenti, ka bija Veidemanes nožēlu/žults raksts par elentē televīziju superšoviem laikā, kad vienā no tādiem dalību ņēma māsa, un dievs vien zin, kur tam bija izcelsme, jo šeit tas tik un tā bija pārpublicēts! Un ja ar subjektīvismu var sirgt Elita Veidemane, tad man par to 'tik vajadzētu lepoties!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDD
Dūda >>  PenelopeMillere 18.05.2009 14:19
vai tev ar nerviem viss kārtībā? padzer zāļu tējiņas. :) citādi tu tā uztraucies, ka nelaikā vari bikses piečurāt. saudzē sevi! :))))
parasta 18.05.2009 14:11
Paldies, Veidemanes kundze, par patiesiem vārdiem. Mani jau sen nomoka jautājums: "Kāpēc mēs tik ļoti ienīstam cits citu?"
Laikam jau tas ir katra intelekts
Džuzepe  >> parasta 18.05.2009 14:24
atliek tikai piekrist, diemžēlar to ir problēmas un jākaunās ir nevis par Busuļa dziesmu, bet gan par tautiešiem-šakāļiem.
heh 18.05.2009 14:32
kurš te ir okupējis manu niku...izdomā savu!!! Lūdzu!!!
heh >> heh 18.05.2009 15:59
regjistreejies un nebuus problemas
Evisa  >> heh 18.05.2009 16:08
Jebkurš nereģistrētais var ierakstīt sev arī reģistrētā lietotāja niku.
ff >>  Evisa 18.05.2009 18:08
Ja būs bilde, tad gan ne.

Komentāri [182]

Lapa:  1  2  3  4 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Bērnu pilsētiņa, iemīļotu slavenību pasaku lasījumi un Atrakciju kvartāls! Bērnu pasaule 2024 - Latvijā vienīgā izstāde bērniem un vecākiem

autors:Freimaņu ģimene
komentars: Ķīpsalā atkal svētki! Paldies Jums!