No darba televīzijā atlaists tautā iemīļotais žurnālists Jānis Labucs

Lato Lapsas jaunā grāmata par Briškenu un citiem progresīvajiem iznireļiem

Mūžībā aizsaukts Saeimas priekšsēdētājs un Latvijas neatkarības cīnītājs Alfrēds Čepānis

Limbažu pedagogus vaino bērnu transvestītu pasākuma rīkošanā

Limbažu pedagogus vaino bērnu transvestītu pasākuma rīkošanā

PIRMAIS LIMBAŽU PIRMSKOLAS VECUMA BĒRNU TRANSVESTĪTU PASĀKUMS, - uzskata Kaspars Dimiters.

26.03.2014 20:04

Komentāri [34]

Uz rakstu ››
Cecīlija 26.03.2014 20:54
Tās ir drausmas, kas notiek tais Limbažos
daniela >> Cecīlija 26.03.2014 21:19
Jā, tās ir drausmas, bet nodevējs un Lindermana sabiedrotais -Demiteru Kaspars var doties kārties! Nožēlojams subjekts, kurš pagriezīs kažoku tādā virzienā, kā viņam labpatiksies! Un tam uzticēties, būtu pēdējais, ko var darīt!:(
Niks >> Cecīlija 27.03.2014 09:33
nekavējoties Limbažos pieslēgt internetu lai cilvēki kaut Vikipēdijā var izlasīt kas ir meteņi un kā tie svinami
Marita >> Cecīlija 28.03.2014 09:49
Tur nekas nenotiek,vienīgi Meteņu svētki! Vai zināt kas tas ir?
Dainis 26.03.2014 21:02
Idiotu bars idiotu pilsētā
GARAIS 26.03.2014 21:20
nu malači kkadiem peģikiem būs uz ko paskatīties
vita 26.03.2014 21:40
vai shinii pasaakumaa piedaliijaas,atbalstija arii vecaaki!!!
Krikovs 26.03.2014 21:55
Šeit nu Dimiterkungam pilnīga taisnība!
ggggggg 26.03.2014 22:24
bet diemzel bus tadi vecaki ks sos bernus gerbs ta un palidis uz skolu, pec tam smiesies, foces un liks draugos un vel nobalsot :D
una 26.03.2014 22:42
Šeit redzams kādi idioti ir latvieši un Dimiters. Folkloru mazliet pamācaties pirms visur transvestītus saskatat. Senie latvieši meteņos pārģērbās visvisādi, puiši par skuķiem un otrādāk. Puiši tēloja čigānēnus un skuķi kungus, jautrībai, vai tādēļ ka kāds pārģērbjas masku ballē par kazu vai zirgu nozīmē ka ir zoofīls vai grib par kazu sevi pāroperēt?
parazīts >> una 27.03.2014 07:40
Dimiters vienkārši grib, lai par viņu runā. Labāk savus bērnus būtu skolojis, nevis par bomāriem pieļāvis, ka izaug! Pretīgs tips. Lindermana pakaļas laizītājs!
Ieva Rasmusa 26.03.2014 22:54
Vispār pārģērbšanās pretējā dzimuma apģērbā ir Meteņu tradīcija. Ja Dimitera kungs ir tik liels Latvijas patriots, tad viņam to gan vajadzēja zināt. Nedomāju, ka vajadzētu publiski lielīties ar savas kultūras nezināšanu.
Zane Liepiņa >> Ieva Rasmusa 27.03.2014 07:42
Dimiters NAV Latvijas patriots. Viņš ir Lindermana sabiedrotais- nodevējs! Kaut ātrāk Lucifers viņu un viņa sabiedroto draugaļu paķertu līdzi uz saviem apartamentiem!
Sanda >> Ieva Rasmusa 27.03.2014 08:30
Var jau būt,ka ir tāda tradīcija,par ko gan līdz šim nebiju dzirdējusi,bet kāpēc plakātā uzsvērts-transvestītu????
tā, lūk! >> Sanda 27.03.2014 19:03
Tur NAV rakstīts TRANSVESTĪTU!!! To dumjais "dziesminieks" ir piedzejojis dzērumā klāt!
MILDA BREIVA 26.03.2014 23:25
Incests- amerikāņu genderisms, homoseksualitāte, pedofilija, transvestītisms, utt tās visas ir dēmoniskās jeb civilizācijas norieta, izmiršanas kultūras: "Amerikāņu sociologs Džozefs Overtons (Joseph P. Overton) atmasko melus, aprakstot tehnoloģiju, ar kuru soli pa solim var mainīt sabiedrības attieksmi pret tās pamatprincipiem. Viņš atklāj kā pilnīgi nepieņemamas idejas tiek izvilktas no visnicināmākās kloākas, nomazgātas un tad iestrādātas tiesību aktos.
Tā ir nevis vienkārša smadzeņu skalošana, bet izsmalcinātāka tehnoloģija. Efektīvu un iedarbīgu to padara konsekventā un sistemātiskā tās piemērošana, ļaužu vairumam to pat nepamanot.
Bet cilvēku sabiedrību iznīcināšanā šādas tehnoloģijas var būt efektīvākas par kodollādiņu.
Overtons rāda, ka sabiedrībā katrai idejai vai problēmai ir tā sauktais iespēju logs. Tas ietver sevī tādu politisko ideju loku, kurā tās uzskatāmas par pieņemamām, pamatojoties uz pašreizējo sabiedrības viedokli un attieksmi, kas politiķiem stingri jāievēro, lai tos nevainotu pārmērīgā radikālismā un ekstrēmismā. Loga pārbīde notiek, nevis mainoties politiķu idejām, bet gan tad, kad idejas jau mainījušas sabiedrību, kura balso par šiem politiķiem.

Pirmais posms - "No neiedomājamā uz radikālo".
Mērķis: noņemt parādībai apspriešanas tabu, paust parādību pēc iespējas plašākam cilvēku lokam, diskusijas par parādību pārvērst par parastu lietu, tad piešķirt šīm diskusijām svarīgumu. Ar šo nolūku parādību ieved informācijas laukā kā izaicinoši radikālu. Tas piesaista uzmanību. Diskusijas par tēmu kļūst organizētas - kā vērā ņemama problēma sabiedriskos un akadēmiskos forumos.

Otrais posms - "No radikālā uz pieņemamo".
Mērķis: jēdzienu aizstāšana, nomainot emocionāli nepieņemamus terminus uz emocionāli neitrāliem. Šajā posmā tiek ieviesti jauni jēdzieni, kuri apzīmē parādības tādas citas puses, kuras sabiedrības apziņā vairs neraisa sašutuma uzplūdus.

Trešais posms - "No pieņemamā uz saprātīgo".
Mērķis: ieviest ideju par apskatāmās parādības dabiskumu. Tiek izmantoti gan zinātniski, gan pseidozinātniski fakti un skaidrojumi, kas parādībai klātpiezīmē it kā dabisku raksturu. Šis ir lūzuma posms, kad absolūti margināla parādība kļūst sabiedrībai saprotama. Parādības adepti parasti ir tie, kas savai pašrealizācijai meklē oriģinālas formas.

Ceturtais posms - "No saprātīgā uz populāro".
Mērķis: masu apziņā ieviest domu par parādības it kā esošu izplatību sabiedrībā. Asociēt parādību ar konkrētām populārām personām, kuras izraisa patīkamu iespaidu.

Piektais posms - "No populārā uz politisko".
Mērķis: parādība kļūst par politiski svarīgu jautājumu. Parādības noraidījums nu ir cilvēktiesību pārkāpums. Tiek ieviesta negatīva attieksme pret jebkādu parādības nosodījumu. Nepaklausīgo savaldīšanai tiek izveidoti jauni krimināllikuma panti.
Tādējādi, īstenojot pēc kārtas piecus informācijas tehnoloģijas ziņā visai vienkāršus soļus, kāda sociāli bīstama parādība var tikt sabiedrības acīs pārveidota par normālu, būtiski nepieciešamu un ar likumu aizsargājamu.

Šādā veidā Rietumos tika legalizēts homoseksuālisms un viendzimuma laulības. Uzskatamības pēc šajā shēmā varētu modulēt arī ko citu. Ņemsim ko pilnīgi neiedomājamu - kanibālismu un ideju legalizēt cilvēku tiesības apēst vienam otru. Pietiekami šaušalīgs piemērs.
Protams, tagad - 2014. gadā nebūtu ne mazākās iespējas propagandēt kanibālismu - sabiedrības sašutums būtu neizmērojams. Šī situācija nozīmē, ka pašlaik iespēju logā jautājums par kanibālisma legalizāciju ir nulles stadijā, ko saskaņā ar Overtona teoriju sauc par "Neiespējamo". Tagad modelēsim, kā "Neiespējamais" tiktu īstenots, izejot caur visām iespēju loga stadijām.
Kanibālisma tēma sabiedrībā joprojām ir bezgala pretīga un absolūti nepieņemama. Šo tēmu pagaidām neapspriež presē, tā ir neiedomājama, absurda un pilnīgi tabuizēta.
1. Tātad - pirmā Overtona loga kustībai jābūt kanibālisma tēmas pārvietošanai no neiedomājamas uz radikālu.
Mums taču ir vārda brīvība. Nu, kāpēc tad neparunāt par kanibālismu? Zinātnieki var runāt par visu - zinātniekiem nekas nav tabu, tie pēta visu. Un, ja tā, tad var, piemēram, sasaukt etnoloģijas simpoziju par tēmu "Polinēzijas cilšu eksotiskie rituāli". Apspriest tēmas vēsturi, iegūt faktus un autoritatīvus zinātniskus ziņojumus par kanibālismu.
Lūk, par kanibālismu, izrādās, var parunāt un nepārkāpt zinātniskā loka robežas.
Vienlaicīgi ar zinātnisko diskusiju uzrodas radikālie kanibāli, kurus noteikti pamana plašsaziņas līdzekļos un sociālajos tīklos. Tie tad ir "sliktie kanibāli", kuriem pretnostāda citu biedu - "fašistus, kuri aicina sadedzināt sārtos tos, kas nav tādi kā viņi".
Overtona logs ir pārvietots. Nodrošināta pāreja no bezkompromisa negatīvas attieksmes pret jau nedaudz pozitīvāku. Raisās sarunas - ko par cilvēka gaļas ēšanu domā britu zinātnieki, ko pagaidām vēl par deģenerātiem dēvētie radikāļi.
Pirmā etapa mērķi - noņemt tabu un piesaistīt plašāku auditoriju - ir sasniegti.

2. Nākamais Overtona loga solis virza kanibālisma tēmu no radikālās jomas uz iespējamības zonu.
Šajā posmā turpinās zinātnieku sacītā citēšana. Nedrīkst taču novērsties no zinībām. Tie, kuri atsakās apspriest šo parādību, tiek nodēvēti par fanātiķiem un liekuļiem.
Un, nosodot fanātismu, šai parādībai jāpiešķir elegants un zinātnisks nosaukums - antropofagija. Kanibālisms nu vairs nepastāv.
Bet arī šo terminu drīz atzīs par aizvainojošu un nomainīs.
Jaunu nosaukumu konstruēšanas mērķis ir nošķirt problēmas būtību no tās nosaukuma, atraut vārda formu no satura, nogriezt ideoloģiskajiem pretiniekiem mēli. Kanibālisms vispirms tiek pārsaukts par antropofāgiju, tad par antropofīliju. Līdzīgi kā noziedznieki nomaina uzvārdus un pases.
Līdztekus spēlei ar nosaukumiem notiek precedentu – vēsturisku, mitoloģisku, aktuālu vai vienkārši izdomātu meklēšana.
"Atcerieties leģendu par sevi ziedojošo māti, kura dzirdīja savus izslāpušos bērnus ar savām asinīm?"
"Seno dievu vēsture, kur visi ēda visus - tāda romiešu uztverē bija lietu kārtība."
"Nu, bet mums tuvāk esošajiem kristiešiem ar antropofiliju viss ok, tie joprojām rituāli dzer sava Dieva asinis un ēd tā miesu."
"Pirms spāņu konkistoru iebrukuma Amerikā pastāvēja veselas antropofilu civilizācijas ar bagātu kultūru."
Galvenais mērķis šajā posmā - vismaz daļēji pasargāt cilvēkēdājus no kriminālvajāšanas. Vismaz attiecībā uz kādu vēsturisku posmu.

3. Pēc tam, kad radies kāds leģitimizācijas precedents, ir iespējams pārvietot Overtona logu no pieņemamā uz saprātīgo:
"Vēlme ēst cilvēkus ir ģenētiski noteikta cilvēka dabā";
"Dažreiz nākas cilvēku apēst, ja ir pārliecinoši iemesli";
"Ir cilvēki, kuri vēlas, lai tos apēd";
"Aizliegtais auglis vienmēr ir salds";
"Brīvam cilvēkam ir tiesības izlemt, ko viņš ēd";
"Neslēpiet informāciju un ļaujiet katram saprast, kas viņš ir - antropofils vai antropofobs";
"Vai tad antropofilija nodara kādu kaitējumu?"
Sabiedrības apziņā tiek mākslīgi radīts "cīņas lauks" par šo problēmu. Abās pusēs parādās biedējoši tēli - kanibālisma radikālie atbalstītāji un radikālie pretinieki.
Reālos pretiniekus - normālos cilvēkus, kuri nevēlas būt vienaldzīgi pret šo problēmu, mēģina identificēt kā radikālus nīdējus. Tos iztēlo par radikāliem psihopātiem, agresīviem fašistiem, kanibālu nīdējiem, kas aicina likvidēt visus antropofilus, ebrejus, komunistus un nēģerus..."
turpinājums :
http://www.draugiem.lv/blogs/?t=my&pg=2#/user/5088000/blog/?p=11358638
Ieva Rasmusa >> MILDA BREIVA 27.03.2014 00:05
Lieliski! Ļoti labs un pamācošs raksts.
Un tagad uzrakstiet eseju par pārģērbšanos latviešu tradīcijās. Par to, kad tas tiek darīts un kādēļ.
Tiksiet ar to galā?
nabiņa >> MILDA BREIVA 27.03.2014 06:58
Mildiņ, tev jāiet par romānu rakstītāju, paņem Skaidrīti arī : ))
hahaha >> nabiņa 27.03.2014 07:44
Gan jau, ka Mildiņa ir tas pats Dimiters, kurš nu nomaskējies aiz sievišķa vārda:DDD Atkal alkohola pārmērības valgos kritis.
Zita 26.03.2014 23:46
Ja tā arī šādus pasākumus uztveram, tad Limbaži nebūtu tā vieta, kur vien tādas aktivitātes notikušas. Laikam drīzāk jādomā par to, vai pedagogi paši iedomājās un zina par šīm jaunajām vēsmām. Svarīgi ne tiaki darbīb, bet zemteksts tam visam, kāpēc šī pārģērbšanās.Jā, latviešiem arī tradīcija tāda ir bijusi un ne tikai Meteņos. Vai neesam jau grāvī iebraukušu visur genderideoloģijas atbalstītājus meklēdami? Tad jau drīz vīrieti aktieri, kas spēlē teātrī sievietes lomu un pārģērbies attiecīgās drēbēs, arī sāksim apķengāt un apsūdzēt?
a.b >> Zita 27.03.2014 07:54
Tas ir rezultāts tam ,ka esam aizmirsuši savas tradīcijas .Tad dažādi tumsoņi bļauj par bluķa vilkšanu ,par Meteņu ,Lieldienu ,Jāņu un citām izdarībām .Paldies tām skolām,kur šīs tradīcijas cenšas saglabāt.Paldies limbažniekiem!
vainīgs tas bailīgs 27.03.2014 07:20
trasvestitofobija ...
a 27.03.2014 07:47
Skumji,ja talantīgs cilvēks(K.Dimiters) sajūk prātā un nav ārstējams.Izsaku līdzjūtību!
mums vairs nav vīriešu 27.03.2014 12:00
Mums tiešām vairs nav mugurkaulainu vīriešu! ja panes tādas lietas ka ļauj saviem dēliem par meitenēm ģerbties.
Viens ir tas , ka bērni jau ģimenēs aug bez tēviem un vairs nemāk kā vīri uzvesties,
Bet organizatorus tiešam vajadzētu saukt pie atbildības, ka degradē cilvēka smadzenes, tādas leitas vairs nevar pieļaut.
Noželojami cik tālu mēs ejam un ko māca bērnos. ļoti sāp sirds, par "tādiem" gļēvulīgi izglītojošiem skolotājiem.
Romeo >> mums vairs nav vīriešu 27.03.2014 19:04
Bet lai pasarga Dievs, ja ir tāds "tēvs" kā Dimiters. Tad labāk būt transvestītam!
zanda 27.03.2014 12:20
Jūs nepiedodami jaucat divas dažādas lietas-senlatviešu tradīcijas un homoseksuālisma propagandu.Rodās jautājums-cik izglītoti esat jūs paši?
ika 27.03.2014 12:38
kur Dimiters tur stulbums!
nima 27.03.2014 15:32
Diemžēl tas nav stulbums.Šāda izglītība nāk no ārzemēm,kurai akli seko mūsu izglītības ministrija un pieļauj šādus apmācības modeļus.20 pirmsskolas iestādes...... un ko saka vecāki?
Eks 27.03.2014 15:40
Tas nav tiešām stulbums, bet NOPIETNI; TĀ IR SĒKLA UZ NEPAREIZU BĒRNU ORIENTĀCIJU.. kas liekas nevainiīga, Latviešu tradicijas... (ari tās ir visai pagāniskas, kā saka folklora)
BET NAIVIEM NEVAJAG BŪT, NEKAS NERODAS PATS NO SEVIS; VISA INFORMACIJA NOSĒŽAS SMADZENĒS, KAS REIZ PRASĪS DARBĪBU.. TIKAI TAD VECĀKI NEVAINOJIET CITUS, KA , bērnam radusies nepareiza inrese pret viendzimumu...
lelle 27.03.2014 16:00
Atveriet šo linku !
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/dzimumu-lidztiesibas-jeb-dzenderisma-ideologija-eiropas-savieniba.d?id=42820872
Tā pirmsskolniekiem māca šo idioloģiju.
Ieva Rasmusa >> lelle 27.03.2014 23:34
Nejauc divas dažādas lietas.
www.kasjauns.lv/lv/zinas/149293/meteni-vai-transvestitu-pasakums-limbazos-vecaki-versas-policija-pret-dimiteru-video?utm_source=delfi&utm_campaign=portal&utm_medium=newsbox
ann 27.03.2014 23:37
Mēs jaucam divas dažādas lietas un no mušas izpūšam zīloni.Skolotaji tā nemaz nebija domājuši.Ak ļautiņi ļautiņi,klausat vēl,ko viens izbijis mācītājs murgo.
ak >> ann 30.03.2014 20:29
Skolotāji tā nebija domājuši...Cik tur vispār jādomā, lai kaut ko tik primitīvu izdomātu??? Un vispār- padomju laikos tā varēja atrunāties, bet 21.gadsimtā būtu tā kā jāsāk domāt un gudri domāt! Īpaši jau skolotājiem.
...cice... 28.03.2014 07:40
....vaj tads krasains virsrakstiņš ar bija.....vai tas raksta autora pielikts...
nuja virsraksts ar tads bij......tad rajiens godam nopelnits

Komentāri [34]

Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Pusotru mēnesi pirms Eiroparlamenta vēlēšanām pie lasītājiem dodas Lato Lapsas un Kristīnes Bormanes grāmata par progresīvajiem iznireļiem

autors:antiprogresīvais
komentars: Kāpēc nav par idioti Loginu ne vārda?